среда, 26 октября 2016 г.

Старко Галина Миколаївна – учитель укранської мови та літератури Радушненської ЗОШ  I-III ступенів Криворізького району Дніпропетровської області.
Стаж роботи – 20 років.
Кредо учителя: «Нехай учитель біжить до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді і діти будуть поспішати в школу і відверто радіти кожній зустрічі з учителем» (Ш.Амонашвілі).
Проблема, над якою працює учитель:
“Формування  цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів через вміння творчо підходити до аналізу художніх творів ”
Для мене важливо:
у своїй роботі використовувати оптимальні інтерактивні технології, які б проектували креативні якості учня: фантазію, ініціативу, нестандартність мислення, притаманність власної точки зору.
Цілі учителя-філолога Старко Г.М.
o  постійно підвищувати свій професійний рівень, не зупиняться на досягнутому;
o  розвивати творчі здібності учнів;
o  застосовувати в учбово-виховному процесі інноваційні методи навчання;
o  Виховувати любов до мистецтва слова, розвивати загальну ерудицію учнів;
o  Створювати для учнів комфортні умови для навчання і зацікавлювати їх у вивченні філології.


Основний дидактичний принцип інноваційного навчання на уроках української мови та літератури Старко Г.М – це принцип усвідомлення процесу навчання самими учнями; це принцип постійного розвитку учнів.
Методи, прийоми і форми роботи, які забезпечують доцільність цього принципу:
o  асоціативний настрій;
o  неокличне речення;
o  деталізація;
o  взаєморедагування;
o  словесне малювання;
o  “гронування”;
o  дубль-диктант;
o  лінгвістичні ігри;
o  творче конструювання.
             Найбільш використовувані типи уроків :
o  Урок вивчення і первинного засвоєння знань
o  Урок комплексного засвоєння знань
o  Урок закріплення засвоєних знань
o  Урок узагальнення і систематизації знань
o  Урок корекції знань
o  Урок контролю та оцінювання знань
o  Урок корекції знань
o  Урок контролю та оцінювання знань


Участь Старко Г.М. у науково-методичній роботі району:
o  Проведення районного семінару-практикуму вчителів української мови та літератури на тему: “Гуманітарний вимір сучасної освіти: методологія та педагогічні технології” – 2012 рік.
o  Виступ на районному семінарі - практикуму вчителів української мови та літератури на тему: “Становлення гармонійно розвиненої особистості (методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими дітьми)” – 2011рік.
o  Виступ на секційному засіданні вчителів гуманітарного циклу  на тему: “Технології розвитку правописної грамотності школярів  як основа модернізації сучасної системи гуманітарної освіти” -2013рік (січень).
o  Виступ з доповіддю на районній науково-практичній конференції (січень 2014р.)
o  Участь у творчій групі по підготовці завдань для другого туру олімпіади з української мови та літератури ( 2014 рік).

o  Керівник районного методичного об'єднання учителів української мови та літератури( 2014/2015 н.р.) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий