Старко Галина Миколаївна – учитель укранської
мови та літератури Радушненської ЗОШ I-III ступенів
Криворізького району Дніпропетровської області.
Стаж роботи – 20
років.
Кредо учителя:
«Нехай учитель біжить до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді і діти
будуть поспішати в школу і відверто радіти кожній зустрічі з учителем»
(Ш.Амонашвілі).
Проблема, над якою
працює учитель:
“Формування
цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів
через вміння творчо підходити до аналізу художніх творів ”
Для мене важливо:
у своїй роботі використовувати оптимальні
інтерактивні технології, які б проектували креативні якості учня: фантазію,
ініціативу, нестандартність мислення, притаманність власної точки зору.
Цілі учителя-філолога Старко Г.М.
o постійно підвищувати свій
професійний рівень, не зупиняться на досягнутому;
o розвивати творчі здібності учнів;
o застосовувати в учбово-виховному
процесі інноваційні методи навчання;
o Виховувати любов до мистецтва
слова, розвивати загальну ерудицію учнів;
o Створювати для учнів комфортні
умови для навчання і зацікавлювати їх у вивченні філології.
Основний дидактичний принцип інноваційного навчання на уроках української мови та літератури Старко Г.М – це принцип усвідомлення процесу навчання самими учнями; це принцип постійного розвитку учнів.
Методи, прийоми і форми роботи, які забезпечують
доцільність цього принципу:
o асоціативний настрій;
o неокличне речення;
o деталізація;
o взаєморедагування;
o словесне малювання;
o “гронування”;
o дубль-диктант;
o лінгвістичні ігри;
o творче конструювання.
Найбільш
використовувані типи уроків :
o Урок вивчення і первинного
засвоєння знань
o Урок комплексного засвоєння знань
o Урок закріплення засвоєних знань
o Урок узагальнення і
систематизації знань
o Урок корекції знань
o Урок контролю та оцінювання знань
o Урок корекції знань
o Урок контролю та оцінювання знань
Участь Старко Г.М. у
науково-методичній роботі району:
o Проведення районного
семінару-практикуму вчителів української мови та літератури на тему:
“Гуманітарний вимір сучасної освіти: методологія та педагогічні технології” –
2012 рік.
o Виступ на районному семінарі -
практикуму вчителів української мови та літератури на тему: “Становлення
гармонійно розвиненої особистості (методичні рекомендації щодо роботи з
обдарованими дітьми)” – 2011рік.
o Виступ на секційному засіданні
вчителів гуманітарного циклу на тему:
“Технології розвитку правописної грамотності школярів як основа модернізації сучасної системи
гуманітарної освіти” -2013рік (січень).
o Виступ з доповіддю на районній
науково-практичній конференції (січень 2014р.)
o Участь у творчій групі по
підготовці завдань для другого туру олімпіади з української мови та літератури
( 2014 рік).
o Керівник районного методичного
об'єднання учителів української мови та літератури( 2014/2015 н.р.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий